![]()
Τα προϊόντα και οι Λύσεις με την εμπορικό όνομα VIMLOC, σχεδιάζονται στην Ευρώπη είτε στην Ασία.
Κατασκευάζονται για λογαριασμό Ευρωπαϊκής εταιρείας σε εργοστάσια με εξειδίκευση και πολυετή εμπειρία, που εδρεύουν Ευρώπη και στην Ασία. Τα περισσότερα μοντέλα ηλεκτρονικών κλειδαριών VIMLOC κατασκευάζονται στην Κίνα, από εργοστάσιο που ιδρύθηκε το 1998 και είναι από τα πρώτα και μεγαλύτερα εργοστάσια του είδους του, έχει πιστοποιητικά ISO, CE, UL κλπ και είναι μέλος της ένωσης επιστημών. Η μονάδα παραγωγής του εργοστασίου στεγάζεται σε ιδιόκτητη περιοχή 10.000 m2 και είναι από τις πληρέστερα εξοπλισμένες με μηχανές παραγωγής , μονάδες στην Κίνα. Διαθέτει 12 τμήματα από την έρευνα, την παραγωγής εξαρτημάτων, την συναρμολόγησης και του ποιοτικού ελέγχου και δοκιμών τελικού προϊόντος . Όλα τα τμήματα είναι άρτια εξοπλισμένα και στελεχωμένα έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η παραγωγή άριστα ποιοτικά προϊόντων. Η διοίκηση περηφανεύεται ότι παράγει το 95% των επί μέρους τμημάτων των κλειδαριών που κατασκευάζει. Η ετήσια παραγωγή κλειδαριών του εργοστασίου ξεπερνά τα 2.000.000 τεμάχια. Οι μηχανικοί του τμήματος παραγωγής λογισμικού παράγουν το FRONT OFFICE που υποστηρίζει τα προϊόντα, με αποτέλεσμα η λειτουργία του ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πρόσβασης για ξενοδοχεία , να λειτουργεί σταθερά και απροβλημάτιστα. Στην Γερμανία παράγεται το hardware, αλλά και το software της λύσης ”Παραλαβής παράδοσης κλειδιών για κάθε χώρο φιλοξενίας” με το εμπορικό όνομα VIMLOC.
Η γκάμα των προϊόντων και λύσεων VIMLOC , περιλαμβάνει επίσης:
Όλα τα προϊόντα και οι λύσεις έχουν τις απαιτούμενες πιστοποιήσεις.
Φιλοσοφία : H παραγωγή ποιοτικών και αξιόπιστων προϊόντων, η συνεχής βελτίωση των πωλήσεων, η ανάπτυξη του δικτύου υποστήριξης και η άριστη σχέση ποιότητας με τιμή των προϊόντων και λύσεων VIMLOC.
Προσανατολισμός : H παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων που σε συνδυασμό με την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών να δημιουργούν σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες για μακροχρόνιες με αμοιβαία οφέλη συνεργασίες.
Στόχος : H παραγωγή καινοτόμων και δημοφιλών προϊόντων και λύσεων.
Στρατηγική: Χρήση προηγμένης και υψηλής τεχνολογίας, καινοτομία, παροχή ολοκληρωμένων λύσεων και ικανοποίηση πελατολογίου.
Αρχή : Εντιμότητα, ήθος και αξιοπιστία ανθρώπινου δυναμικού. |